Rekisteröidy  |  Kirjaudu sisään  |  Keskustelualue  |  Etsi  |  UKK

Etusivu » :: SISKONI ON NOITA // CHARMED :: » Fanitaide

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 128 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: talitintin teokset// Uuuta 25.4.10
 Viesti Lähetetty: To Touko 06, 2010 15:14:11 
Poissa
Graafikko
Käyttäjän avatar

Tykkään paljon tuosta Pruen kuolema -työstä ja Piper&Leo Forever yours -bannerista. Värit ovat mahtavat ja kuvat hyvin rajattuja. Bannerin teksti on sopivan yksinkertainen eikä kuitenkaan liian kliseinen, tai ehkäpä se juuri siksi toimiikin. Uusissa avoissasikin olet käyttänyt hyvin valittuja kuvia, mutta minun makuuni hieman liian "kaukaisia" rajauksia/tarkkoja selvästi erottuvine yksityiskohtineen. Siis että kuvat tavallaan näkyvät minulle silloin liian raskaina. Jotkut aiemmat avasi sen sijaan olivat mielestäni aivan nappeja, siis esim. Piperista oli joku sellainen pehmeä ja lämminsävyinen kuva. Niin joo, ja myös se, että suuressa osassa muokkauksistasi käytät melko paljon kaikkea, juurikin tekstejä, kuvia, yksityiskohtia... Less is more. Tämä taisi siis olla toistoa (: No anyways, kiva että joku on tehnyt uusia kuvia, niitä on aina kiva katsella.

Profiili  

Viestin otsikko: Re: talitintin teokset// Uuuta 25.4.10
 Viesti Lähetetty: Ti Elo 10, 2010 23:18:17 
Poissa
Toimittaja
Toimittaja
Käyttäjän avatar

Kiitos kommentista ja palautteestasi pAigee. On mukava saada pitkästä aikaa oikein kriittistä ja rakentavaa palautetta. Olen koettanut jättää juuri tuon sälän pois, mutta kuten näkyy sorrun liikaan sälään vielä nykyäänkin aivan liian usein. Avoja en edes väitä osaavani tehdä, joten silloin kun teen niitä niin koetan lähinnä testailla mikä toimii ja mikä ei.

Uutena on pari Phoebe ja Cole banneria. Itse pidän vain yhdestä ja yhden ideasta. :) Unibannerista olisin tahtonut hieman erilaisen, mutta kun taito ja hermot ovat rajalliset niin se on sitten siinä. Idea tuohon banneriin lähti tekstistä joka on siinä ja kun toteutus lähtee tässä järjestyksessä niin kuvien etsiminen oli aika työlästä... Oma suosikkini on tämä joka on nyt käytössä itselläni. Vaikka teksti on aika laimea ja perinteinen niin pidän bannerista.

Kommentoida saa edelleenkin. :)

I've got news for you, Michael. "Trust me" means absolutely zero inside these walls. (Prison Break)

talitintin teokset / Bannereita 10.8.2010

Viimeksi muokannut talitintti päivämäärä Ke Elo 11, 2010 14:51:14, muokattu yhteensä 1 kerran

Profiili  

Viestin otsikko: Re: talitintin teokset// Bannereita 10.8.10
 Viesti Lähetetty: Ke Elo 11, 2010 09:22:11 
Poissa
Graafikko
Käyttäjän avatar

Tykkään tosi paljon näistä muokkaamistasi bannereista, ihanat kuvat olet valinnut. Suosikkini ovat joko tuo allekirjoituksesi sitten se unibanneri. Omaperäisesti muokattu se unikuva, idea on mieletön. Tekstit vähän hyppii silmille, mutta toisaalta ne tuovat sen loppusilauksen. Olipa järkevä kommentti :lol: Anyways, toivottavasti teet lisää muokkauksia, niitä on aina kiva katsella (:

EDIT: Kun toimin näin, että itse postaan ja sitten vasta luen aiempia viestejä, niin pitää sitten aina korjata. Minusta juuri tuo unibanneri on hyvin onnistunut; kuvat feidautuvat kivasti, enkä ainakaan itse keksi miten ne paremmin olisi "ilmaissut" uneksi. Teksti siinä on aika kliseinen, mutta muuten tykkään siitä paljon. Hyvin olet onnistunut kaikissa bannereissa, ehkä se ensimmäinen ja viimeinen ovat vähän perinteisemmät, mutta eivät huonoja nekään. (Ja huomaan käyttäväni paljon samoja ilmauksia kuin aiemmassa viestissäni, mutta en nyt jaksa muuttaa sanomisiani sen takia :D )

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 128 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6

Etusivu » :: SISKONI ON NOITA // CHARMED :: » Fanitaide